Vilar medans snöyran pågår utanför fönstret!

Vintern har kommit med besked!

Vi tog en lååång, behövlig sovmorgon. Passade på när det var busväder ute. Kan inte minnas när vi gjorde det senast, att kunna tillåta sig somna om flera gånger om.

Dagen har fortsatt i samma anda, J har jobbat mycket & har varit ledig färre dagar. Det har varit mycket för mig också. Därför behövde vi båda bara vara, ta det lugnt & göra så lite som möjligt!!!

Djuren har inte heller varit sugna på att gå ut i snöyran. Dom har hellre legat inne i värmen med oss. Vilket vi gjorde nästan hela dagen.

Igår var vi båda på massage, jag somnade nästan. Vilket inte brukar hända, i vanliga fall är massagen ganska smärtsam, men inte igår. Hon masserade inte speciellt hårt, hon tryckte heller i specifika punkter. Och vi lyckades ta oss hem innan stormen kom.

Min syster fixade håret på mig i torsdags, är mycket nöjd med resultatet!! Det är betydligt kortare än innan, mörkare & jag har en frisyr igen. Har tyvärr ingen bra bild än, ska försöka ordna det...
Tack finaste syster, för ett fantastiskt bra jobb du gjort! <3

Snart, om några timmar ska hästarna ut, ska försöka sova nu lite till innan det är dax att stiga upp igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0