Ny tejpning & fortsättningen på ansökan av rullstolen..

Intejpad & fin igen ;-)Den här gången vågade vi tejpa båda sidorna i nacken. Vid varje tillfälle & varje ny muskel jag tejpar blir konsekvensen en direkt molande värk & huvudvärk, pga att musklerna slappnar av. Därför måste jag åka direkt hem & inte ha något inplanerat resten av dagen. Men det är det värt, det går över, följden sen blir mindre spänningar & mindre smärta. Skulle därför kunna tänka mig att tejpa varenda led i kroppen! Skämtåsido ;-)Idag har AT varit här hemma igen, hon mätte mig inför utprövningen av rullstol. Hon hade talat med min sjukgymnast, hört sig för om mina symptom, mitt syndrom. Och då C bekräftade mitt behov av en rullstol, vad vi bör tänka på under utprövningen. Nu ska AT skriva ett intyg, jag har fyllt i blanketter som ska skickas vidare för att förhoppningsvis få ett bifall. Först då vet jag om det blir godkänt?..Ett steg i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0