Kinesiotejpning

Är inte riktigt mig själv, kroppen skriker av värk & jag vill göra saker... Det finns alltid att göra som ibland helt enkelt får vänta. Vanligtvis brukar jag ta det ganska lugnt på måndagar, men igår var Jonne ledig & då blir det annat. Han fick följa med mig till sjukgymnasten, äntligen skulle hon tejpa min axel på nytt. Förra veckan var hon sjuk, vilket innebär att jag varit utan länge nu! Det märks, det är stor skillnad hur stel & ont jag får utan! Det kunde jag inte tro till en början... Den nya vi pröva sist för känslig hud satt bara ett par dagar, vi vill helst att den sitter upp till 1 vecka. Därför tog vi en annan den här gången. Vi gjorde några ärenden, avslutade eftermiddagen med ett restaurangbesök. Trevligt, mysigt & mycket gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0