Johan Glans på Norra Brunn!

Hade en jättemysig & kul kväll igår med min Jonne. Han bokade bord på Norra Brunn Comedy, ingen har varit på något liknande tidigare, vilket gjorde att jag/vi var lite extra spända på vad det skulle bjudas på. Det var trotts den trånga bordsplaceringen trevligt, mycket god mat under kvällen. Komikerna som uppträdde var det Johan Glans, Niklas Andersson (som fick priset som årets nykomling) & Ola Aurell.

Många skratt blev det, fler än vad jag trott, det var galet kul! Ett stort tack till dig darling!


Fick ladda hela gårdagen för att kunna gå på Norra Brunn. Idag har jag gjort så lite som möjligt, helt slut i kroppen å knoppen, seg, lite feber. Det har gått ganska bra.

Tog en bok, satte mig under filten i solstolen & läste :-)

Dax att ladda om inför en ny vecka med nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0