Vårens vackra skapelser

Gick en sväng i trädgården, alltid lika spännande tycker jag på våren att se vad som hunnit vakna till liv :-)

Hittade lite av varje, dessa 4 var några av de små vackra växtligheter jag fann. Krokus uppe till vänster. Uppe till höger, en ynka snödroppe (resten av lökarna åt rådjuren upp efter jag satt dom i höstas :-( ). Nere till vänster är det små blåsippor, sen till sist blåstjärna :-)



Efter att sett lite som blommar känns det som att sommaren närmar sig B-)


Det är något som gör mig glad, som får mig att le, & ger mig ny inspiration..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så fint :) önskar dig en fin valborg.

Svar: Tack! Hoppas din var fin också! Önskar dej en riktigt skön & trevlig helg!!Soliga hälsningar Madeleine
Madeleinelife

2013-04-30 @ 07:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0