Ett litet steg framåt

Dagarna bara löser av varandra...

Har haft en trevlig, rolig & händelserik helg. Om några dagar är det 3 månader sen jag luxerade min vänstra axel. & i lördags var det dax för att sitta upp på Tempus igen. Men det var inte jag som gjorde det, utan en tjej som är mer rutinerad. Vi såg till att han var longerad innan & allt gick därefter som smort. Han gjorde några små protester, men det var också allt, mest för att han var trött. Nervös som jag var, släppte efter å jag blev stolt över hans prestation!



Tog första lilla promenaden med hundarna igår, kändes som om det var evigheter sen (vilket det var). Nu när snön snart är borta å jag kan köra min moppe igen, så lär det bli fler :-)

Idag var vi inne större delen av dagen, medans det regnade.. Jane riktigt myste av mitt sällskap, men dessto vildare nu ;-)




Kommentarer
Postat av: Erika

...men, hade du inte halkat när du slog axeln ur led? Fattade aldrig att du trillat av hästen.

2013-04-17 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0