Vad gör man, lurar sig själv...

Dagen började bättre än igår, men det varade inte så länge..
 
Det var dock försent att avboka mitt besök hos kuratorn, så det vara bara att kämpa & ta sig iväg..
 
Brukar försöka lura mig själv klä mig något snyggt & ta på lite rouge & läppglas, så känns det lite bättre ; )
 
På vägen hem stannade jag på det lokala bageriet & köpte mig en sockerkringla.
Känns mycket lyxigt att ha ett lokalt bageri ute på landet. Det är så gott att få äta något nybakat, som är bakat på riktigt vis! Bara tanken får det att vattna sig i munnen. Sen när man känner doften i bageriet & ser bakverken så kan man inte hålla sig!
 
Tröstade mig med den när jag kom hem med en kopp nybryggt kaffe..
 
Behövde sen rensa tankarna, få frisk luft, så jag tog El mopppen, hundarna som sällskap & körde ut i skogen.. Där kan jag tänka fritt & vara i stunden.
 
På sidan av vägen hittade jag lite svamp, visste att dom skulle finnas där, då jag sett dom förra hösten..
 
Stora & fina!
 
Plockade med mig några hem. Men sen började dom skjuta i skogen, Tayla tycker inte om det & blir stressad, stannade en stund men tog mig sen hem.. En del av svampen har J smörstekt nu & blir gott till middagen nu..
 
Nu är maten klar.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0