Rekord för att vara jag!

Försöker komma igång med min dag...
 
Läste över 100 sidor i boken igår, vilket är rekord för mig med hästlängder på en & samma dag!!! Läser långsamt & blir trött efter si så där 20-30 sidor. Men denna var lätt läst & sååå spännande. Sen har den mycket korta kapitel, inte mer än 4 sidor. Så det gör nog mycket också tror jag..
 
Vilan igår gav resultat, mår bättre idag i armen.
 
Vet inte vad jag ska hitta på idag, det finns massor att göra som vanligt! Men måste se vad kroppen tillåter & vad jag har lust med...
 
Dom har lovat regn i eftermiddag, ser ut som att det hänger i luften.. Men det är inget som stör mig..
 
Se om jag kan få upp gardinerna i sovrummet själv, som är nytvättade.. Det är bra gardiner, som inte behöver strykas, utan bara tvätta & hänga : ) Det gillar jag!
 
Tarzan & Jane myser i sängen bakom sig.. Ser skönt ut! Tror jag gör dom sällskap ; )
Har hört att katter inte lever i flock & att dom är djur som trivs att rå sig själva. Men inte våra katter, dom ligger ofta & myser tillsammans, tvättar varandra & leker ihop... Sen vad det beror på vet jag inte? Men våra passar inte in på att dom inte skulle trivas i flock!
 
Ha en fortsatt toppen bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0