Min ängel-paketinslagning & kort

Detta paket  & kort fick min kära mamma igår. Änglar för att hon är min ängel ♥
 
Jag har tagit "påskfjädar" i 2 färger limmat dom direkt på paketet, sen färdiga blommor i olika färger som jag sprejade i guld färg på, satte dom på för att kunna dölja ändarna på fjädrarna. På blommorna är det stenar som jag har limmat i blommans mitt för att få lite lyxiager känsla & en 3 dimensionell känsla..
 
 
Kortet har jag gjort i flera dimensioner, först grunden, själva kortet som är ett lila pappers ark. Sen har jag klippt ut en oval form med mönster sax & på baksidan den limmat på en spets.Ytterligare ett pappersark i guld som jag klippt med en annan mönstersax & fäst med dynor. På den fäste jag ett bokmärke. Allt detta lager på lager & lite space mellan gör det hela lite mer ser mer ut & det blir en häftig effekt.
 
 
Mycket nöjd med mitt ängel tema!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0