Inte en siffra rätt!!

Lyckades missa min läkartid igår. Kom dit då jag trodde jag skulle varit där redan 1 1/2 tidigare! Kvinnan säger till mig att du skulle ha varit här kl 11.30.

Fattade ingenting!? Bokade tiden i fredags, skrev ner den i min filofax. Fick för mig att de var redan kl 11. När ja klivit upp (måndag morgon), gjort miordning, redo att åka. Men för säkerhets skull dubbel kollar jag tiden & ser att ja ska ju inte vara där förns kl 13! Ja ja tänkte jag & fick mer tid hemma. Hann rasta hundarna & fixa. Åker sen i god tid & då visar det sig att jag inte har en siffra rätt!!

Åkte helt i onödan! Men fick en ny tid på jouren idag. Så nu har jag fått en förlängd sjukskrivning & allt är löst..

Så är det när man är stressad, trött & virrig!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0