Getingar är starka små djur!

Så nu var bilen besiktigad.. En halvljus lapma var trasig, men jag behöver inte göra en ombesiktning för det.. Utan dom litar på att byter den, vilket dom kan göra. Skönt!
 
Trots att jg hade tid 13.40 så vart det stressigt! Jag var helt slut, fick massage av J igår kväll. Hade flera låsningar i ryggen, koterna satt åt höger & vänster. Dom levde sitt egna liv kan man säga.. Så när jag vaknade idag, var jag något öm efter massagen. Men bättre & kan andas ordentligt igen. För när det är så spänt & koterna drar åt olika håll, påverkar det min andning. Så utan J vet jag inte vad jag skulle göra!?
 
Rngde min vän L & då hon också var på plats tog vi en spontan fika tillsammans :) Vi kunde sitta ute i solen, fick sällskap av getingarna. Jag har inga problem med dom, tycker inte att det är jobbigt. Var mycket intressant & se hur den jobbade med att skjuta en (pärl)socker bit framför sig!
 
Här är den ute efter min kladdkaka
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0