Förlängd sjukskrivning

Shit va slut jag är! Orkar inte tänka...
 
Har varit hos min läkare idag för att uppdatera sen sist & hur det gått. Då jag inte känner mig redo att gå tillbaka till arbetsprövningen förlängs min sjukskrivning. Denna gång med 2 månader & inte bara med 1. Vilket känns lite bättre, då jag kan fokusera på att bli hel & tänka på mig själv.
 
Jonne är ledig idag, för att kunna följa med mig, så vi passade på att ta en fika på stan efter. Mys!
 
Nu har jag legat på spikmattan, men det räcker inte känner jag. Så för att orka med middagen hos mamma snart så måste jag ta en extra smärtis. Avbokade förra middagen, så vill inte göra det med den här också! Så förösker hålla ihop ett tag till...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0