Så nöjd!!

Blev inte så mycket gjort idag med böckerna, då gårdagen tog ganska hårt på min kropp. Det fick jag bekräftat idag när jag började igen..
 
Men lyckades tömma 2 st bokhyllor av 5 st på böcker (det var inte så mycket kvar i dom från gårdagen som tur va!). Det vart 3 kartonger med böcker som jag rensat ur, dom åker vidare till ägaren. Så nu har J burit ut dom tomma hyllorna, vi torkade av på golvet där dom stått. Han flyttade över en bokhylla till andra sidan väggen.
 
Vilket betyder att den ena väggen är nu helt fri från bokhyllor! Vilken rymd det blev & så mycket ljusare!! Det är värt det onda!! :)
 
Så nöjd med mig själv, nu är det ingen brådska med resten, jag tar det när orken finns.
 
Fick en stund ute i det fina höstvädret & den sköna solen med hundarna på eftermiddagen. Behövde verkligen få frisk luft! Vilket gav mig lite extra energi... Det är så mycket dofter ute nu, Nellie kände någon eller såg ett spöke. För helt plötsligt reser hon ragg, skäller så där doft som hon gör när hon blir lite osäker.. Men varken jag eller de andra 2 hundarna ser något!?.. Tur att det inte var mörkt ute, då hade jag blivit en aning mörkrädd! : /
 
Sötaste lilla Tayla
 
Fotograf Mira Nyberg
 
Nu är det dax för att ladda batterierna, ny dag imorgon med nya "äventyr"...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0