Nya naglar, utflykt med farfar & farmor igen

Idag var det dax igen att fixa naglarna, tiden går så fort! 
 
Visste inte vad det var jag ville ha när jag åkte dit, men var inne på lite mer höst tema, orange, guld.. Åkte i vanlig ordning med min farfar & famor (farmor fixar också sina samtidigt). Så det blir som en liten utflykt tillsammans.. Idag skulle vi till ett annat ställe, men samma nagelteknolog. Hon har slutat på det gamla stället & letar nu ett nytt. Vi hittade rätt på en gång med hjälp av karta & GPS : )
 
Jag var kartläsare & farfar körde.
 
Men till skillnad från andra gånger, så åkte dom hem efter farmor var klar & Jonne hämtade upp mig : ) Mycket trevligt! Det uppskattar jag & blir glad!
 
Så här ser resultatet ut! Dom är skiftar i guld, vilket inte framgår på denna bild. Svårt att fånga det på bild, dåligt ljus & med mobilen.. Kanske kan få en bättre bild i daxljus?
 
Hittade en kruka, som är gjord av däck & fälg. Coolt!
 
Gillar idén av att återanvända saker til något annat & se det kreativa! Så när jag ser saker som detta blir jag inspirerad & tankarna snurra i huvudet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0