Mobilen på lagning & ja på rep hos massören

Har varit en lång dag..

Har nu lämnat in min telefon. Den började leva sitt egna liv & skärmen var krossad. Så det var dax! Men inte helt enkelt, butikens internet låg nere & det tog lång tid att vänta!! Så först efter ett par timmar var vi klara. Nu ska bilder & telefonboken vara sparat på ett minneskort i alla fall så inget går förlorat.

Med allt detta så behövdes en massage! Så jonne bjöd mig på en thai (olje) massage :) Hon tyckte ja väntat för länge med att gå då det var MYCKET stelt i ryggen. Inte helt lätt att färklara om min EDS & hur den funkar för någon som inte pratar så mycket svenska. Fick en thaisalva på, liknande våran tigerbalsam. Men denna var 100 gånger så STARK!! Så trodde huden skulle brännas bort.. Men den gör nog underverk! Nu efteråt känns de bra, men hon tog i bra hårt!! Så hoppas ja kan röra mig imorgon...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0