Farfar 70 år!!

Gårdagen bara försvann, laddade inför kvällen!
 
Sen var jag ganska sliten efter veckan som gått också, så för att orka med att fira farfar så vilade jag ganska mycket!
 
Igår hade en av mina bröder ordnat så att vi skulle äta på restaurang hela familjen (25 pers), tre rätters. För att fira farfar som fyllt 70 år. Alla var där av dom närmaste, barn, barn barn & barn barns barn. Sen alla respektive också, så fullt hus! 
 
Kvällen vart låg, jag höll ett litet tack tal till min farfar som ställt upp så mycket under de år som gått. Han finns alltid tillgänglig, inte mer än ett telefonsamtal bort. Så ville tacka honom extra för det & hoppas att jag får ge tillbaks till honom någon gång!
 
Vi kom hem in på småtimmarna, då det bara vara att tvätta av sig & sen krypa ner i en renbäddad säng... Mys!!
 
Idag har jag inte varit riktigt hundra, det har varit lite segt... Kom precis in ifrån en långpromenad med sällskap av Jonne. Ja, jag orkade inte gå, så tog min princess ride, medans han & hundarna gick.. Skönt att få frisk luft.
 
Nu ska vi krypa ner i soffan, har tänt ljusen & J plockar fram lite ost & kex ♥
 
Hoppas ni har haft en bra helg!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0