En vacker höst dag!

Kalaset  var mycket trevligt igår!
 
Arrangemanget & kortet uppskattades : ) Vilket blir min betalning för arbetet. Det är ju så kul! Skulle jag orka så ksulle jag starta min egen butik eller ha ett företag & syssla med det dagligen. Men nöjer mig med att få göra det till nära & kära när orken finns.  ( Tyvärr så är bilderna på det i min sambos mobil, så får vänta till att blogga dom ikväll : / )
 
Man vet aldrig vad som sker i framtiden, kanske kommer dom med en dunder medecin som tar bort allt det onda & jag kan leva ett "vanligt" liv! : )
 
Höstlöven lyser upp vackert i solen som skiner idag, det är något kallare än vad man är van vid. Så det är vantar & pannband på när man går ut. Vilket jag tänker göra under eftermiddagen med hundarna en sväng. Så jag får njuta av den friska luften också..
 
Men först lite annat att göra inne...
 
 
Vi höres : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0