Blommorna i jorden & kaka av egna äpplen...

Fick lite gjort till slut.. : )
 
Blommorna sitter nu i jorden, men höll på att stuka en hendled & bryta några naglar på kuppen! Då jag föll på det hala berget.
 
Äpplen har jag plockat en korg & gjort 2 st äppelkakor, som vi åt av till efterrätt ikväll med vaniljsås. Mycket gott, lite extra gott också när äpplena kommer ifrån min egna trädgård! ; )
 
 
Jordkällaren får bli en annan dag, men snart då det blir kallare...
 
Upptäckte idag en enorm svullnad i låren igen, särskilt på vänster. Det är stenhårt, svullet & värker. Var INTE ens i närheten av att kunna få på min knärortos. Så har nu haft den lindad ikväll & hoppas att det är bättre imorgon!! Fattar inte att det kan svullna så mycket!? Om det är från massagen vet jag inte, men har inte gjort något annat särskilt?..
 
Nu ska jag ladda om betterierna med lite sömn..
Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0