Bättre att förutse än att förekommas!

Har varit en lite märklig dag, känns som om jag aldrig kom igång..
 
Men tanken var att ta det lugnt & göra så lite som möjligt! Har varit inne hela dag & tittat på inspelade, hem till gården avsnitt. För att inte kunna göra något annat. Min kropp behövde hämta sig efter gårdagen. Har haft träningverk i hela kroppen efter massagen igår. Men det var väntat, då den var så djupgående.
 
Har bröjat med Nellies ögondroppar idag. Som jag ska droppa morgon & kväll ett par dagar. Hon har haft lite rinniga ögonen ett tag, så när jag ändå vacc hundarna så passade jag på att fråga vet. Så hon rekommenderade receptfria, som jag kunde köpa där. Det är engång pipetter, vilket är bra då jag kan änvända dom vid behov. För dom är inte så billiga...
 
Det var ingen infektion, ena ögat var något mer rött än det andra men inte märkbart & det hade runnit lite ur båda. Deesa droppar blir som ett litet skydd/hinna på ögat & återfuktar lite. Hoppas dom ska bli hjälpa!
 
Min Prinsessa
Fotograf Mira Nyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0