Baksidan av att ha roligt...

Hemma igen efter en weekend i Stockholm..

Vi kände att vi behövde göra någonting tillsammans, komma bort & bara tänka på oss själva. Kom hem igår kväll, men har vairt utslagen sen dess, så därför har jag inte uppdaterat här.

Har fortfarnade inte fått tillbaka min androida telefon, så har inte internet på den tillfälliga mobilen. Vilket gjorde att det var svårt att blogga i helgen, men å andra sidan skönt å bara släppa allt & bara vara i stunden med varandra. Vilket vi borde göra oftare.

Vet inte hur länge telefonen blir borta!? Fick ett sms idag att jag behöver komplettera med uppgifter till försäkringsbolaget. Dom vill ha uppgifter vilket bolag jag har min hemförsäkring i bl.a. Vad det nu har med saken att göra?? Då jag betalar en enskilld avgift till detta försäkringsbolag för telefonen. Vi får se vad dom säger. Men det tar jag imorgon.

För nu måste jag lägga mig igen, då det dunkar & molar i huvudet. Baksidan av att vara borta å ha trevligt. Då är man helt utslagen & orkeslös när man kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0