PENTAX K-5

Tydligen har dom uppdaterat blogg.se, då jag skrev ett inlägg igår gick inte att publicera. Så det är nu borta..
 
JAG HAR ÄNTLIGEN KUNNAT FÖRVERKLIGA MIN DRÖM!!!
 
Som jag nämde i ett tidigare inlägg hade jag lagt undan en kamera. Och har under en lång tid sparat ihop pengar för att kunna den som jag vill ha & väntat på att MIN kamera ska komma ut! Nu har den gjort det & det bästa är att den är MIN!!
 
PENTAX K-5
En kamera som tar 7 bilder i sekunden, är vattentålig, har en 23,7x15,7 CMOS-sensor, funktionen shake reduction (SR), 3,0 tums skärm med 921,000 pixlar, HDMI-video, bilderna sparas i JPEG-formatet eller RAW men man kan välja JPEG+RAW formatet då du sparar i båda formaten samtidigt. m.m
 
 
 
 
 
 
En ryggsäck att förvara kamera & tillbehör. På baksidan finns den ett fack nere i ryggsäcken att förvara i..
 
Så här ser det på insidan i det facket, du har möjlighet att flytta om facken så det passar för t.ex 4 objectiv eller kameran & ett obejctiv, sladd & extra batteri, det går att lyfta ur "facket som en väska, det finn ett litet fack till extra SD kort på locket insida.
 
Facket upptill
 
Sidofack finns på båda sidor..
 
Valde en ryggsäck då den är mer ergonomiskt & jag har det mesta på ett å samma ställe..
 
Denna kamera ger mig chansen att utvecklas som fotograf, jag kan vara ute i alla väder, lägga ifrån mig den i snön utan att den går sönder etc..
 
ÄR SÅÅÅÅÅ GLAD!!
 
 
Tack alla ännu en gång som har hjälpt till med bidrag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0