En guide för hobby, scrapbooking, med råd & tips!

Invensterade & köpte mig en bok på Panduro som innehåller tips, råd & fakta. Man får lära sig lite om allt, dom visar olika verktyg i vilka områden & hur man använder dom. Tipsar & ger inspiration när man ska göra något pyssel. Köpte också satinband i olivfärg & dekorations papper i from av notblad..
 
Boken kan jag rekommendera, då man behöver veta något. För en som jag som gillar att testa nya saker & kanske inte vet hur man ska börja.. Bokens innehåll är; Papper, Stämplar, Scrapbooking, Färg, Konstnärsmaterial, Lim & Lack, Penslar, Textildekator, Garn, Ull, Smycken, Mosaik, Lera, Gips & Betong, Ljus, Tvål, Rörpärlor, Karameller: Ganksa mycket! Boken är på 336 sidor..
 
För oftast när jag ska skapa något behöver jag få lite inspiration innan jag kommer igång, om jag inte har det sen innan av något. Så då vill jag gärna bläddra i en tidning eller kolla internet. Så nu med denna bok kommer jag garanterat få mycket inspiration & ha mycket glädje utav!
 
Några exempel vad som finns i boken & hur det ser ut..
 
Det finns kartor över hur du blandar färger..
 
Vilka olika typer utav papper & kartong som finns, vad dom heter..
 
Så här ser varje nytt kapitel ut . 
I detta visar de hur du kan skapa med pärlor i mönster & färger.. etc
 
Under rubriken Mosaik så får du tips både för inomhus & utomhusbruk..
 
Sen är det bara börja att skapa! Ta ett kapitel i taget : )
 
Vad anväder du dig av när du skaffar inspiration?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0