En dag i skönhetens tecken

Vi hade inga speciella planer för helgen, men idag tog vi oss iväg till min make up artist/hudteraput.
 
Hon hade öppethus idag & specialpris på fras & bryn färgning. Det har jag inte gjort på 100 år! Ja i alla fall på salong, har gjort det själv senaste åren. Men idag lyxade jag till det! Hon har sin salong i ett gammalt fint hus, som det ligger ett café i på bottenplan. Så när det var lite väntetid, passade vi på att ta en fika..
 
 
Tror att det är dom största vaniljbullarna jag sett!
& kan säga att dom är lika goda som dom ser ut!
 
Hon säljer även produkter, lite av varje.. Idag fick jag med mig 2 par knästrumpor, som är lite åt stödstrump hållet. Hoppas dom ska hjälpa mig mot mina spända vader.. Men ändå inte sitta för tajt!
 
En ny mascara hon tagit in som ska vara super bra, av märket Tiara. Får se om den uppfyller mina förväntningar ; )
 
 
& jag just det, höll på att glömma.. Köpte en till flaska badskum också.. Den doftar ju bara sååå gott, att man inte kan vara utan den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0