EDSmonstret eller febermonstret!

Sov inte en blund natten som var..
 
Kämpigt!! Och det är vad denna dag har varit, trodde att jag blev lite bättre & satte mig med mina räkningar. Kraften tog slut fort & jag blev sämre. Har sovit en stund nu på eftermiddagen/kvällen. Men kroppen värker & är öm, tror att det är "EDSmonstret" som härjar. Det var en annan som använde det uttrycket & tyckte det var en bra beskrivning, lika som febermonstret. Har väl helt enkelt anstängt mig för mycket mot vad min kropp orkar med... Så det är bara att fortsätta vila, hoppas på sömn i natt & en bättre dag imorgon..
 
Har haft min ängel hemma idag som har tagit hand om mig & allt annat.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0