Det går troll i detta!!

Den här dagen blev inte alls som jag hade planerat!
 
Men så är det med min EDS.. Fick en mycket välbehövlig massage igår. Hade ont, var stel nästan överallt & hade huvudvärk! Även om jag vet att min kropp brukar reagera negativt, så måste man ibland. Vilket den gjorde även denna gång & jag fick ett bakslag.
 
Har varit öm i kroppen idag, seg, ont i huvudet & haft som feber.. Mina planer att uträtta ärenden idag var bara att lägga ner. Så har tagit det lugnt, varit inomhus & ringt några samtal istället.
 
Med min vanliga tur med telefoner strular det med min nya mobiltelefon. Är nöjd med den på alla sätt, tycker att den är bättre än den förra, den passar helt enkelt mig bättre. Men igår när jag ringde ett samtal & personen i andra änden inte hörde vad jag sa, tänkte jag att det bara var dålig mottagning. Men när 2:a & 3:dje samtalet med olika personer fortsatte likadant, förstod jag att det inte var bara dålig täckning.
 
Så har idag ringt till kundtjänst, men dom kan inte hjälpa mig. Dom har i sin tur skickat ett e-mail till butiken där mobilen är köpt. Nu väntar jag ett samtal ifrån dom & hoppas på en lösning... Dom ska kontakta mig inom 24 timmar. Tror att det går troll i detta med min mobil!
 
Så nu är det sms som gäller, möjligtvis kan den som ringer höra vad jag säger om jag pratar med högtalarfuntionen på.
 
Nu hoppas jag på att min kropp har återhämtat sig & att jag mår bättre imorgon...
Sov så sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0