Den årliga julauktionen..

Nu känns det bättre, men det hängde med länge även denna dag! Kunde somna igår, men sov dåligt & värken/huvudvärken satt kvar när ja vaknade!

Så det blev en riktigt lugn start på dagen, la ner alla mina planer!




Men på e.m då hände något & jag kände mig bättre.

Så fick ljusslingan ja köpte igår, den sitter i en buske på framsidan. Lyser upp riktigt fint när man kommer hem & när man kikar utanför fönstret.

Ikväll har ja gjort ett litet besök hos min bror E. Har inte varit dit sen dom flyttat in i huset!! Så fint har dom gjort & fått...

Men de var på vägen, för ikväll var det den årliga julauktionen i byn där ja växt upp. Dit har ja gått många år med farfar & farmor. Min gammelfarmor orkade också ta sig dit ikväll, vilket var höjdpunkten!! Hon är närmare 90 år, pigg å gl'a! Hon ger mig mycket värme & glädje.. Det blev ingen stor vinst idag, men fick med mig ett par mycket fina "raggsockor". Dom är av de lite extra! Ska lägga upp en bild så ni får se vad ja menar... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0