Call Girl

Hade sådana smärtor i mosre så ja grinade, ja kom helt enkelt inte upp ur sängen.. Vilket inte är särskilt kul!!
 
Men med lite mera vila, massage så kom ja så småningom upp med lite hjälp, till ett dukat frukostbord (snare brunch) med massa smarrigt som, yoghurt, färskpressad apelsinjuice, färska grönsaker, kokta ägg, kaffe osv..Det gör ju att man genast känner sig piggare! Tack min darling ♥
 
Men det var inte förens på e.m ja visste om vi skulle kunna gå på bio eller inte?.. Men envis som man e' & med lite vila så kom vi iväg : )
 
Call Girl hade premiär den 9 nov, i fredags.
 
Den var riktigt bra, hemsk emellanåt, tragisk.. Skådespelarna spelade riktigt bra! Kanske bra att belysa ämnet extra, vad vet jag? Tror de är lite olika hur man upplever filmen. Ja är ju inte född då t.ex & kan ju inte relatera till den tiden. Så man ser på den med olika förutsättningar, vilket inte jag tycker har någon betydelse. Om man växte upp under 70-talet, har barn som är födda den tiden, eller om man som jag är född senare. Tror heller inte att de är så stor skillnad på då & idag?...
 
Det är lätt att saker händer i livet som man inte var beredd på från början. Att de tar en vändning som man inte kunde förutse & sen kan man inte ta sig ur det.. Filmen sätter igång en del tankar, vilket sätt ska man har att se på saker. Ska man mörka vissa händelser & tysta ner människor eller inte?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0