Nyfikna katter!!....

Har haft en bättre dag, så har kunnat njuta av det sköna vädret.

Riktig sommar värme idag ute som jag hann njuta av innan regnet kom. Tog en sväng tillsammans med hundarna. Njuter av alla blommer som kommit nu & träden som slår ut, nu är det bästa årstiden. Synd bara att den inte vara så länge. Men ser fram emot värmen som kommer sen också, såklart!

Idag såg jag en kungsängslilja efter vägen. Det är inte ofta man får se dom nu..
Tycker dom är mycket ståtliga & vackra!



Undarade igår varför jag inte såg till Sture under dagen, ropade på honom men fick inget svar. Han har varit borta tidigare någon natt, men tyckte det var lite konstigt. Idag kollade jag till nere i sadelkammaren om det hade torkat upp sen det hade läckt vatten där inne. Då när jag öppnar dörren så tittar Sture fram.

Så fick lagom dåligt samvete idag då jag inser att han varit instängd där.. När vi höll på där nere så sprang Sture ut & in, nyfiken som alltid. & innnan jag stängde dörren kollade jag att det inte var någon katt där. Så han måste ha gömt sig då bland sakerna där inne så jag inte kunde se honom. Sen tänkte inte jag mer på det.

Men han är som vanligt & springer nu ut & in titt som tätt igen ;)


Snart dax att lägga sig, men ska ta en kopp te innan.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0