Min första dag på AP

Har varit en rolig dag, men det har sitt pris..

Idag var det första dagen på min arbetsprövning, som jag ska har nu 10 timmar i veckan uppdelad på 3 dagar. Jag är på ett hundpensinat, som har både dagishundar & inackoderingar. Sen kan man även lämna in sin hund för klippning & trimmning. Det ska bli riktigt kul att få lära sig nya saekr & träffa nya hundraser.

Var helt slut efter mina 3 timmar idag! Mosig i huvudet & värk i kroppen. Men det är mycket att ta in i början när allt är nytt. Men får ta en dag i taget.

Jonne hade med sig hundarna idag, så kunde vila när jag kom hem.

Har haft en hyffsad helg, fredagen var jag på fotvård. Så skönt! Har fina fötter normalt, men nu är dom som nya igen :)

Fick sällskap till lunchen av Laila, vi kunde sitta ute & njuta av sommarvärmen. Och på kvällen åkte jag & Jonne & tittade på min lilla systers show, som var inspirerad av high school musical. Riktigt duktiga är dom.  

Lördagen var seg, det kändes att jag varit iväg på fredagen så kom inte igång för ens på e.m. Men tog mig igenom dagen. 

Nu är det dax att sova, vila kroppen inför imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0