Viktigt att umgås med vännerna

Har haft en super härlig dag tillsammans med min vän Laila!!

Vågade inte lova något idag då jag varit så slut, fick gå tidigare från jobbet i onsdags. Helt slut i kroppen med värk & huvudvärk. (trots 12 timmars sömn var jag inte utvilad!) Men det kändes något bättre idag när jag vaknade så då passade jag på att umgås..

Vi har njutit av vackert väder, ätit räksmörgås & haft lika trevligt som alltid.. Jonne hade med sig hundarna idag, så slapp tänka på att stressa hem till dom. Vilket kan var skönt emellanåt.



Till middag åt vi grillad flintastek med färskpotatis & en yoghurt sås på örter, mums!

Nu ska jag få lite massage, så jag tar mig upp tills imorgon. Får sovmorgon då jag jobbar på e.m, så kan för hoppningsvis orka med lite här hemma imorgon. Vilket ligger efter! Har ju blivit nekad HTJ & Jonne kan inte hinna med allt, så då blir hemmet lidande numera då jag arbet(stränar)ar! Vilket känns tråkigt, för allt kan ju inte hänga på honom, att han ska täcka upp för mig.

& något liv vill jag ha & få umgås med mina vänner utan att ha dåligt samvete!
För det är självklart för andra som inte har ett handikapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0