Tar nya tag..

Idag är det ny vecka vilket betyder en ny vecka på jobbet.

Trodde inte jag skulle ta mig dit idag, för när jag kom hem i torsdags så deckade jag fullständigt. Sov först en timme på soffan, tog mig upp, men låg där igen några timmar senare helt deckad. Sen var det precis att jag kunde sitta upp & äta middagen. Sen sov jag för kvällen, vet inte hur många timmar det blev sammanlagt? Men mågaa var det!

Sen har jag varit slut i kroppen under helgen, har gjort det jag måste men inte mer.

Idag gick det hyffsat bra på jobbet, turen är att jag trivs så bra. Men tar ut mig så jag inte orkar mycket mer sen :(

Så ska prata med AF nu, om att få gå ner i tid. Så får vi se vad dom säger?

Efter en stöd vila när jag kommit hem idag tog jag en sväng med våra egna hundar i sommarvärmen.
Så mysigt att var i skogen & naturen nu när allt doftar & blommar!

Ikväll gick min lilla syster Felicia ut 9:an. Kan inte förstå att hon är så STOR!! Men det är hon & börjar gymnasiumet till hösten..

Imorgon är det min andra systers tur att få sommarlov, hon går ut 4:an.. Hon har också blivit stor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0