SOMMARLOV

Nu har småsyskonen fått sommarlov..

Gårdagen tillbringade jag med den yngsta av mina syskon. Vi firade in lovet med att äta (min) första & största kulglass! Riktigt god, egen lokal glass..


Sen köpte vi oss lite picknik & avnjöt den i parken.. Riktigt mysigt hade vi, men när vi blivit tillräckligt stekta i solen där så bar det av mot stranden..


Sofia badade massor, men jag nöjde mig med att doppa fötterna...

Vi hade en super härlig dag tillsammans!!

När jag sen kom hem på kvällen somnade jag... Gick sen upp ca 2 timmar till & men vid 21 tiden lag jag mig för natten.. Är inte riktigt människa idag, så har bett om att få komma lite senare till jobbet. Så får vi se hur länge jag orkar stanna där idag?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0