Haft en mysdag med Jonne

Jag är ledsen att det blir glapp i mitt bloggande...

Men när det inte går att blogga från mobilen, då blogg.se saknar en app till android telefonerna & jag inte orkar sitta vid datorn. Så blir det så här emellanåt :(

Men lovar att göra mitt bästa & målet är som ja nämt tidiagre ett inlägg/dag. Men hoppas ni har överseende för detta...

Har haft en dag tillsammans med Jonne, då han var ledig idag istället, då han jobbade i helgen. Vi har lunchat tillsammans, han åt suchi & jag kycklingspett. Mycket gott!!

Sen har vi njutit av varandras sällskap resten av dagen. Jag har varit ganska sliten med värk, ömmande kropp & muskler. Men det har varit mysigt!

Regnet har öst ner på oss ett tag, men när man jobbar på ett hundpensionat så har det ingen betydelse. Så med några extra pauser för mig i fredags tog jag mig igenom mina timmar. Blir lätt nerkyld dessa dagar & får mer ont. Tycker det är lika roligt fortfarnade, dom är så snälla emot mig! Det som är svårt som jag nämt tidigare är att få ihop resten av vardagen. Min energi går åt där, så det finns inte mycket över sen. Hoppas & håller tummarna för att det ska gå över med tiden så att jag kan fortsätta!!

Nu blir det lite te & skorpa innan läggdax, då jag ska kliva upp till en ny dag på hundpensionatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0