Shoppade lite av varje...

Till slut kom jag igång, eller jag tog mig iväg.
 
Hade köpt en handduk för hundar som jag skulle lämna tillbaka, & göra några andra äreneden på stan. Lämnade tillbaka pluto handduken, men fick med mig en ny apporterings leksak till hundarna för vatten  :) Dom hade den nu för ett riktigt bra pris, 39 kr & ord 119 kr. Så jag slog till! ;)
 
 
Sen var det lite cernit lera till mig själv också.. Tänkte göra egna pärlor vid något tillfälle :)
 
 
& äntligen har jag köpt gardiner till vardagsrummet! Har letat länge nu, ville ha enkla creme vita, men det var inte så lätt att hitta som jag trodde. Nu ska dom follas upp, sen kan jag hänga upp dom.
 
Nu helt slut i kroppen skag jag få lite massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0