Segt både efter & dan där på..

Igår var jag på jobbet igen.
 
Kändes som om det var evigheter sen sist, men var där senast i fredags så så länge var det inte... Det är en så söt liten valp där nu på 5 månader, som jag gullade med i knät.. Man kan ju inte motstå! ;)
 
Vart inte bättre i kroppen där, värken blev värre & fick också huvudvärk. Så resten av kvällen hemma gjorde jag ingenting. Känns tråkigt att det ska vara så, vill ju orka vara sambo & matte också när jag kommer hem. Men det räcker inte energin till :(
 
Idag har det också varit segt att komma igång, energin finns liksom inte där. Ska ta en dusch nu & se om jag piggnar till lite?.. Så jag kan komma igång & göra något sen...
 
Vad ska du göra en tisdag som denna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0