Nytt läkarbesök & jakten efter nya glasögon

Har besökt min läkare idag.
 
Remissen är skickad till Dr H, vi hoppas på att dom ska svara snart. Men man vet inte nu i semester tider?.. Har tagit nytt blodprov, för att kolla min levaxin nivå, får se om jag får ändra den?
 
Åkte där efter förbi optikern, lämnade tillbaka de glasögn jag lånat & hämtade 4 nya par. Hoppas jag det är något av dessa par som jag gillar? :)
 
Det andra 3 som jag lånade tidigare kändes inge vidare. Tanken är att jag ska hitta ett par som jag kan sätta brun/svart färg i & använda som solglasögon med styrka.
 
Det är toppen fin dag! Solen står högt på himlen, (tror det är) varmaste dagen på året. Just nu håller jag mig inne, det går inte att vara på våran altan nu, det står helt stilla där. Så njuter av solen innefrån.
 
Hoppas du har en lika fin dag & kan njuta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0