En dag med Bazze

Åter igen haft en sån där härlig sommar dag som man längtar efter!
 
Sov ut i morse (igen!), helt slut i kroppen.. Så denna värme som varit idag, passade mig perfekt.. Jag & Bazze har njutit av dagen tillsammans då Nellie & Tayla var med husse. Åt en sen frukost ute i solen, låg en stund på dynorna sen för att få kroppen att vakna till liv..
 
Har tagit hand om några av blommorna i kruka på framsidan, plockat frön från penséerna, tagit bort dom utblommade & satt dit ett par nya sorter. Men glömde ta en bild! Ooops... Får bli senare..
 
Var förbi mamma på en fika, där min syster M med sambo var på beösk.. Inte ofta vi får tillfälle att ses, så tar tillfällena som jag får! ; )
 
Nu mullrar åskan, så vågar inte vara här längre! See ya!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0