Alla dagar är inte lika roliga

En ny dag på jobbet.
 
Inte lika rolig som andra dagar.. När jag vaknade så kändes det okej, men eftersom tiden gick så blev jag sämre. Kroppen började värka & huvudvärken smög sig på. Men jag tog mig iväg, gjorde ltie småsaker innan jag tog mig hem igen. Inte roligt när kroppen inte vill samarbeta!..
 
Men det är så mitt liv ser ut & något jag måste leva med. Att alla dagar inte är lika roliga att vakna till. Jag måste hela tiden göra ett val, jag måste välja 1 av 2 alternativ, för att båda blir en sak för mycket. Vilket är lättare sagt än gjort, man vill oftast mer än kroppen tillåter. Lyssnar inte på den när skriker efter vila & det får jag sota av senare.
 
Så denna dag har inte hänt så mycket mer..
 
Sture tycker att det är roligt & mysigt att krypa ner & gömma sig,
denna gång i picknick-korgen :)
 
TITT UT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0