Trots flera försök så hjälper det inte...

Idag när jag vaknade värkte det i nacken & neråt i ryggen. Trots att Jonne varit så snäll & givit mig massage under dagen, för att slippa ha så ont. Så har det föröljt mig hela dagen. Känns hopplöst & tröstlöst ibland. Att kroppen bara gör som den vill. Musklerna är lika spända.

Åkte en kortis till stallet, då jag lovat det sen innan. Bazze, Nellie & Tayla lekte med hunden som var där. Gick en kort sväng med hundarna lösa & Tempus i grimma & grimmskaft. Kände mig något bättre då. Men det var bara för stunden.

Har ändå kämpat på under kvällen för att hålla mig uppe kunna se idrottsgalan. Medans den pågick, fixade J ett fotbad, först satt han en stund & sen jag. Super skönt! Det är med värme, bubbel & strålar som massarar. Så nu är mina fötter ännu mjukare.

Hoppas jag är piggare imorgon. Har en tid då till OT center. För att hämta ut en knä ortos...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0