Min helg

Hela helgen har sprungit iväg!

Har varit så slut på kvällarna att jag inte orkat med att blogga. I fredags var mina syster Malin här med sin sambo. Vi bjöd dom på middag, våra första middagsgäster här hemma. Dom hade inte sett hur vi bor & därför kände jag att jag ville bjuda hem dom.

Dom valde att övernatta också, vilket vart extra mysigt! Då vi fick mer tid tillsammans & Jonne chansen att lära känna min syster bättre. Jag har inte fått mycket tid med henne, sen hon blev sambo, så det var speciellt även för mig. Det var super trevligt! Vi åt gott, spelade spel, veckans värsting. Som skapade en hel del roliga & intressanta diskussioner.

Dagen efter åt vi en lång & god frukost tillsammans. Sen kunde vi visa dom runt resten av tomten, stallen etc.. Vilket var lite lättare när det var ljust ute.

När dom åkt hem, tog vi en promenad tillsammans med hundarna.
Sen vart det en vilopaus i sängen.



Idag skjutsade Jonne mig till farmor & farfar. Där Malin också var, det var dax att klippa mig. Ingen frisör har gjort det på 4-6 år!!! Jag har gjort det själv. Men nu kände jag att det behövdes en rejäl genomgång!! Då Malin också är frisör, passade det bra nu när hon var på besök & hade tid. Så nu 1 1/2 dm kortare hår!! Så är det super fräscht igen! Fast det känns såklart VÄLDIGT kort!!! (blid kommer)

Erik & Marika, Malins sambo Alexander & min andra syster Felicia var också där. Felicia & Marika blev ocskå klippta. Jonne kom med pizza, till hela gänget på 9 pers. Fick en riktigt trevlig eftermiddag tillsammans!

Trots att jag "bara" suttit på en stol & blivit klippt var jag helt slut efter! Fick lägga mig på spikmattan när vi kom hem. Imorgon ska jag få massage, vilket blir jättebra. Då jag har under en tid nu varit mycket stel i hela ryggen, nacken & höfterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0