GOTT NYTT ÅR!!!!!

Nytt år, 2012!

Vill passa på att tacka alla som följt min blogg, mitt liv under 2011!

Ser fram emot nya utmaningar & äventyr. Nu går vi in i en ny fas, nystart, på något nytt!
Alla möjligeter finns, se till att ta dom, gör det som känns rätt.

Vi har varit hemma hos min mamma, hennes sambo & min lillasyster ikväll. Ätit en mycket god middag tillsammans, haft våran "lilla julafton" (som vi inte hunnit med, då vi var i fjällen). Riktigt mysigt...

Vid tolvslaget skickade vi iväg en thailänsk lykta, som seglade långt bort i fjärran" Otroligt vackert!
Lite jordgubbsbubbel & skåla med.

Åkte hem strax efter de.

Alldeles lagom för mig.



Igår hade jag en heldag tillsammans med Sofia på stan, fylld av shopping & en lucnh på ett fik. Sen hem för att byta om, för att sen åka & städa det sista i radhuset. Så nu hoppas jag att det var de sista!

Hoppas ni har haft det lika trevligt som jag!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0