En dag med Emelie

Hemma igen efter ha varit i Kungsängen.

Vi mötte upp Emelie, började med att äta lunch tillsammans. När Jonne åkt tillbaka till jobbet, så besökte vi Eva, i hennes pysselbutik. Där tillbringade vi 3 timmar!! Vet inte vart tiden tog vägen!? Det är som för barn att gå in i en godisbutik. 

Emelie skulle skapa en tavla, det tog låååång tid att hitta allt materiel till den. Jag passade på att fynda på REAN som var & lite till. 

När vi till slut var klara där gick vi dit Emelie jobbar. Där jag fick 1 1/2 timmes massage. Super skön & bra! Känner mig riktigt bra nu efter. Hon har släppt på flera koter i nacken, så dom ligger på plats igen & sen fixat till min höft. Det var ganska snett & tog en bra tid att få ordning på. Men hon är så försiktigt & tar tid på sig, så det känns bra! Ska tillbaka på fredag & slutföra detta.

Det är andra gången jag får behandling. Det verkar som om det kan vara något för mig. Håll tummarna!

Nu ska jag krypa ner i sängen, för hur det än är. Efter en sån här lång dag, blir jag slut hur som...

Natti natti... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0