Dagen efter min massage

Idag har hundarna fått vara med husse på jobbet.

Orkade helt enkelt inte idag. Behövde få ta det lungt & bara tänka på mig själv. Kom upp ur sängen mitt på dagen någon gång. Sen dess har farfar & farmor varit här på ett kort besök. Fika hade dom redan gjort, så det vart en rundvisning i huset. Resten får vi ta vid ett annat tillfälle. Men kul att dom varit här, att få visa dom hur jag (vi) bor. Så dom vet vad jag pratar om.

Har vilat nu på eftermiddagen, men värken minskar inte. Så nu efter maten ska jag ta en riktigt varmt bad! Tror att Jonne ska få göra mig sällskap ;)

Nej jag ska vara snäll, klart att får bada med mig, jag vill att han gör det. Det är en bra stund som man kan prata om vad som hänt under dagen & funderingar man har om livet... Tänder lite ljus också, så blir det extra mysigt.

Känns som ett bra avslut på denna dag!

Mobilen återstår att vara ett mysterium. Har försökt fråga någon idag. min operatör kunde inte hjälpa mig. Sökte på internet efter telefon nr till en support, men hittar inget. Så fortsättning följer..

Nu låter det om om maten är klar. Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0