8 månader & Sofias 11 års dag!!

Sen sist har det nu hunnit gått 2 dagar...

Igår firade jag & Jonne 8 månader! Så lycklig!!

Var in till staden & handlade knippor med snitt blommor som jag sen band ihop till en fin bukket. Med seris rosa rosor, vita tulpaner, gul/rosa nejlikor, & 2 olika sorters gröna blad. Köpte också en liten present som jag gav honom på kvällen.

Vi firade med att ätat tapas till middag, massa smått & gott. Till efterrätt serverade jag mango & banan som dragit i rosebubbel, på toppen smält vit choklad. Till var det vaniljglass, passionfrukt & en limeskiva. Hade skrivit med choklad-bokstäver på frukten.

Fick en fantastik fin bukket, med STORA röda roser. Han som sagt att han inte köper snittblommor. Så vart minst sagt överraskad!! :D

Så det var en mycket lyckad dag igår.

Gick inte å lag mig allt för sent, då det skulle bli en lång dag idag.

Lördag
Åkte med mamma, hennes sambo & Sofia på bandy. Min ena bror har börjat i ett nytt lag, som spelar i allsvenskan. Har inte sett någon tidigare match, men idag fick jag chansen. Han gjorde då dagen till ära 3 mål & dom vann också matchen!!

Jonne kom & mötte upp oss hos Malin, där vi åt middag tillsammans för att fira Sofias 11 års dag!

Så kom nyss hem därifrån. Nu blir det att byta om till pyjamas & gosa in sig under duntäcket..

Natti natti...


Kommentarer
Postat av: åland

Grattis på 8månaders dagen,så härligt att följa ert liv!

Är jätte dålig på att kommentera, orken räcker inte till, men läser gör jag!

Kram

2012-01-22 @ 13:57:43
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Madeleine:)



Tusen tack för ditt trevliga besök och rader hos mig det uppskattas mycket:)

Kul att du hälsade på och tok dig tid att lägga kvar spår efter dig:)



Om mina alster kunde glädja dig och inspirera dig lite så blir ingen gladare en jag:)



Den bästa present jag någon gång har fått är nog mitt pyssel rum som min kära sambo har gjort i ordning åt mig:) Älskar detta rum så du har mycket att se fram i mot om du ska få ett eget det lovar jag dig:)



Blir glad om du hälsar på igen du är så välkommen:)



Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)



Kramar från Lilla Pyssel Inger :)





2012-01-22 @ 19:43:00
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Madeleineslife

Svar Åland: Tack snälla!

Har full förståelse för det. Är så glad för dom kommentarer jag får & att jag kan bidra med något :)

Kramisar /Madeleine



Svar Lillla Pyssel Inger:

Kul att du tog dig tid att titta in hos mig också! :)

Det är så kul att kika på vad andra har för sig, något tips kan man alltid få.

Åå, jag ser fram emot att få detta skaparrum klart! :)

Tack detsamma!! Ny vecka nu med nya möjligheter!

Kram kram /Madeleine

2012-01-24 @ 16:58:06
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0