Växer dom i flera omgångar?

Svullen, irreterad, ont, molar, svider!

I min visdomstand som jag redan fått en gång för många år sen!
Nu har det börjat om, det är som om den inte växte klart då, så nu lossar tandkött ifrån den. Eller kanske heter det att den kommer upp de sista ur tandköttet?

Det gör mycket ont, har vårt att äta.. Som om jag inte hade tillräckligt ont ändå!

Men om jag inte minns fel, så har jag hört att visdomstanden kommer i omgångar? Om det är så, så hoppas jag detta blir det sista nu. För det gör så jä**a ont!

Då ska man veta att jag redan äter smärtisar 24/7. Men den hjälper bara att hålla min "normala" smärta i schack! Inte på smärta som är mer än "normal" för mig. Så vid mer värk måste jag ta ytterligare smärtisar.

Tänkte pröva om alvedon funkar. Det brukar inte göra det. Men kanske jag har tur denna gång ;)
Så att den ihop med tradolan retard jag tar annars funkar bättre ihop mot detta?..

Om det inte hjälper får jag ta något starkare. För så orakar jag inte ha det. De har varit så här i 3 dagar tillbaka.

Ska ta å vila nu en stund efter ha suttit här. Men sen hoppas jag orka börja med maten innan J kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0