Trist, regnig, onsdag

Alvedonen hjälpte igår eftermiddag mot min tandvärk.
Vilket jag var mycket tacksam för!

Idag har jag haft en hel annan typ av värk. Varenda muskel i kroppen värker & ger mig huvudvärk! Så idag blev det inte mycket gjort. Då det regnat & blivit isgata ute, tog jag mig inte ut med el moppen heller. Rädd för att hamna i ett dike. Men hoppas det blir bättre tills imorgon så jag kan ta en runda med hundarna.

Klockan är mycket, ska försöka få lite sömn. Har sovit mycket oroligt de senaste 3 nätterna. Pga av värken, får svårt att slappna av. Igår hjälpte inte spikmattan som jag hoppats på, så då är det inte roligt.

Med lite sömn så tar jag nya tag imorgon..
Allt kan bli till de bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0