Min vecka

Vad som har hänt sen senast är inte så mycket...

Jonne har fyllt år, det firade vi med tacos & en fruktårta som jag gjorde. Min pappa m familj var här & min farfar & farmor. 



Dagen efter, på torsdagen var jag helt slut vilket har för föjlt mig sedan. Jag sover & sover, vaknar med värk & är fortfarande trött! Känns som om kroppen sagt upp sig.

Men försöker så gott jag kan ändå. Har varit ute med min el moppe & hundarna i veckan. Det var mycket halt, så jag får ta det riktigt försiktigt! Men jag kom ut & fick frisk luft i alla fall.

Träffade min syster Malin i fredags, vilket jag inte gör så ofta längre då hon bor i en annan stad. Så då farfar kunde köra så passade jag på att träffa henne. Farmor var också med. Vi tog en fika tillsammans & pratade om vad som hänt sen sist.

Igår när jag vaknade så hade jag hoppats på att må lite bättre. Då Jonne är ledig & man vill umgås. Men så blev det inte riktigt. Den lilla kraft jag hade gick åt till mötet med syster. Kom inte upp ur sängen förens mitt på dagen. Sen lag jag mig super tidigt & var lika slut om inte mer idag när jag vaknade. & värk som sträckte sig ifrån nacke ner i slutet av ryggen.

Vi var ute en stund mitt på dagen för att få lite frisk luft. Det var mycket vackert väder idag! Har nu precis klivit upp ur sängen där jag legat å vilat i 2 timmar. 

Ikväll blir en räksallad till middag, framför så ska det låta!

Kommentarer
Postat av: eds

Hoppas skoven lägger sig,att du får bli piggare.Styrkekramar ha en fin måndag.

2012-02-13 @ 13:52:23
URL: http://eds.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0