Svårt på många sätt just nu!!

Vet inte vad jag ska skriva, hittar inte orden just nu!...

Är glad att min sambo är klok & stannar där han är & inväntar bra väder att köra i!

Vi (jag & djuren) är fortfarande insnöade. Haft en sömnlös natt, snökaos & storm hela dagen! Så vi var ute endast en liten stund på eftermiddagen, Bazze ville in! Dom ville inte gå ut på tomten, eller snarare var det mer eller mindre omöjligt! Det är en 1/2 m djup snö!! Så har gjort några mindre gångar, så djuren kan ta sig ut åtminstone!

Ska försöka få lite fler timmar sömn i natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

ja hua då, vilket snökaos ni har! vi är ju mer eller mindre van vid sådant väder men nere söderut har man inte riktigt den beredskapen som behövs, fast jag tycker att snart borde ju även sthlm förstå att det blir mer och mer snö iom klimatförändringarna. Hoppas ni klarar er iaf, det är ju inte lätt när man är sjuk och måste skotta.. Ta hand om dig vännen. Kramar i massor!!

2012-12-06 @ 11:21:15
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0