Ska det bli 3:dje gången gillt med ytterligare en ny mobil!!??

Nu börjar jag sakta komma tillbaka ígen!
 
Jag har idag kunnat vara uppe på benen & varit utanför dörren som jag inte varit de två senaste dagarna! Skönt att få frisk luft & kunna röra på sig. Men har myst större delav av dagen med djuren inomhus. Då snövädret & blåsten har fått härja fritt på utsidan..
 
Nellie är överlycklig att snön äntligen har kommit, hon kör ner huvdet under snön & gruffar runt.. Jag tycker också att det är skönt, då det blir så mycket finare, ljusare & lättare med djuren...

STRULAR GÖR DET ÄNNU MED MIN MOBILTELEFON!!
 
Har idag äntligen fått kontakt igen med butiken där min mobil är köpt. Efter 3 samtal till kundtjänst & dom har i sin tur skickat ut 3 st mail till butiken, om att jag vill ha kontakt med dom.  & att dom sen inte ringt upp som dom lovar inom 24 tim är ännu mer frustrerande. Jag är maktlös, då jag inte kan ringa direkt till butiken!
 
Mobilen jag hämtade ut för ett par veckor sen är det samma fel på som den förra. Högtalaren fungerar inte, så ingen kan höra vad jag säger! Är riktigt less på det här nu! Då jag har 12 mil till butiken så är det inte så att man tar vägen förbi!
 
Med allt strul som varit/är så har jag ställt lite krav på dom. För att slippa åka IGEN alla mil, får skicka en betald fraktsedel till mig, tänker inte betala den själv! Dom skickar mig en lånetelefon & skickar även min nya telefon per post när dom fått i den jag har nu. Jag har köpt skyddsplast som sitter på skärmen, vilket jag inte tänker köpa nytt! Så det skickar dom med ett gratis.
 
När jag köpte en ny telefon för 1 år sen & bytte abonnemang, efter det gick mina räkningar i taket! Dom har mer än dubblats. Så har frågat & klagat om detta. Men tidigare har dom sagt att jag inte kan göra något, det har gått för lånmg tid. Jag måste vänta ut min avtalstid. Nu ska jag få byta till en bättre avtal, så jag kan ringa på min telefon igen! För nu är det så dyrt att jag undviker att ringa & då i vanliga fall ringer jag inte alls mycket! Så det borde inte bli dyrt!
 
Så hoppas att detta en gång för alla löser sig, att jag får en ny telefon som fungerar. Att dom ger mig någon typ av ersättning, för all tid & penagr som gått åt hitintills! Vilket dom också har lovat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0