Hinner ja klart till jul?

Äntligen är dom postade, julkorten!!I kanske sista sekunden?... Men de tog såndan tid att göra dom!!!Men får vänta ett par dagar innan ja lägger upp bilderna, så dom som jag skickat till hinner få dom... ;)Fick blommor av min älskling idag! 10 röda rosor :D Lycklig, var ordet! (bild kommer)Vet inte om ja kommer hinna/orka allt innan jul. Men vad kan de hjälpas, det som blir det blir. Det blir jul i vilket fall. Ska försöka hitta en gran till helgen, under all snö! Jag hoppas på att min farfar vet vart ja ska börja leta?... :/ Det kan ta ett tag....Om inte annat tycker hundarna det blir kul & jag kanske kan få någon bra bild ;)Har nästan alla julklappar kvar, så det finns lite att göra ännu....Hur ligger du till i julstöket??kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0